مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-09اقتصادي

افزایش تفکیک زباله با طرح شنبه های بدون پسماند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: پروژه «شنبه های بدون پسماند» با هدف تسهیل در تعامل شهروندان با مدیریت شهری، موجب افزایش تفکیک زباله ها از مبدا شده است.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: پروژه شنبه های بدون پسماند با هدف تسهیل در تعامل شهروندان با مدیریت شهری، موجب افزایش تفکیک زباله ها از مبدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان، با اشاره به اجرای طرح کاپ و تأثیر آن بر میزان تفکیک زباله های خشک در مبدا گفت: طرح جداسازی زباله های تر و خشک از مبادی تولید از قبیل منازل مسکونی، مراکز تجاری و ادارات، مدارس و … چند سالی است که در مناطق 22 گانه اجرا می شود، اما در ادامه اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند)، پروژه شنبه های بدون پسماند با هدف تسهیل در تعامل شهروندان با مدیریت شهری، چند ماهی است که در مناطق اجرا می شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی و محدودیت افراد برای حضور در مراکز عمومی و مواجهه مستقیم با یکدیگر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در طول هفته پسماندهای خشک را جداسازی کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به غرفه های بازیافت یا خودروهای ملودی دار تحویل دهند.

همچنین می توانند پسماندهای خود را در طول هفته جمع آوری و روزهای شنبه بین ساعت 7 تا 9 صبح جلوی درب منزل گذاشته تا به خودروهای ملودی دار تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تفکیک زباله با طرح شنبه های بدون پسماند

افزایش تفکیک زباله با طرح شنبه های بدون پسماند