مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-09سياسي

کتابخانه های عمومی به خوبی در ایام شیوع بیماری کرونا عمل کردند


کتابخانه ها در ایام کرونا تعطیل نبودند و در فضای مجازی فعالیت خود را دنبال و محتواها را تولید و در اختیار مردم قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه سابقه کتابت در همدان به 3 هزار سال می رسد اظهار کرد: مردم دیار هگمتانه از دیرباز مطالب خود را از طریق نوشتن منتقل می کردند که نمونه بارز آن کتیبه های گنجنامه است و امروز هم شاهدیم که این خطه دارای کتابداران و کتابخوان های برتر کشور است.

وی با بیان اینکه خیرین در همدان همکاری خوبی با مجموعه کتابخانه های عمومی دارند افزود: خیر احداث کتابخانه در روستای عبدالرحیم آمادگی کامل خود را برای ساخت کتابخانه اعلام کرده است.

فرماندار همدان  تصریح کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت دکتر پرویز اذکایی نیز یکی از اقدامات مناسب کتابخانه ها و جذب کمک خیرین به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه شهید مظاهری مریانج یک مجموعه کامل است اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر مریانج نیز برای صدرو پایان کار اقدامات خود را آغاز کردند که فرمانداری هم از آن حمایت می کند.

افشاری با اشاره به اینکه با افزایش پرداخت سهم کتابخانه ها از محل درآمد شهرداری ها در شهرستان همدان مواجه هستیم افزود: در همه شهرهای شهرستان، شهردارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی به خوبی در ایام شیوع بیماری کرونا عمل کردند

کتابخانه های عمومی به خوبی در ایام شیوع بیماری کرونا عمل کردند