مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-09سياسي

2500 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه فاضلاب شهری آبادان نیاز است


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود شبکه فاضلاب شهری نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجتبی محفوظی ظهر امروز در نشست با رییس سازمان بازرسی کل کشور با موضوع مشکلات آب و فاضلاب، اظهار کرد: مشکلات فاضلاب ما از بندر امام و اهواز هم بیشتر است ولی به خاطر تجربه سال گذشته، امسال از تابستان کل فاضلاب آبادان را لایروبی و شست وشو دادیم و با آمادگی خود باعث کاهش خسارت ها شدیم.

وی افزود: در آبادان و خرمشهر نیاز به یک عزم ملی داریم؛ نیاز به یک نگاه ملی داریم چون نه آبادان آبادانی دارد و نه خرمشهر خرمی ولی تا کی باید زخم های جنگ را بر تن این دو شهر نماد مقاومت و ایستادگی ببینیم؟ محفوظی با بیان اینکه استانی که دین خود را به کشور ادا کرده است و دروازه ورود تشیع هست نباید شهرهایش چنین وضعیتی داشته باشند، اظهار کرد: 750 کیلومتر شبکه فاضلاب داریم که 200 کیلومتر نیازمند اصلاح اساسی و 400 کیلومتر ناقصی دارد، بیش از دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود این شبکه اعتبار نیاز داریم.

وی تصریح کرد: نفت، خور، پتروشیمی و رودخانه از جمله ظرفیت های آبادان و خرمشهر هستند ولی گمرکات ما کماکان تعطیل هستند که اگر رونق پیدا کنند به راحتی 10 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم از سر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه فاضلاب شهری آبادان نیاز است

2500 میلیارد تومان اعتبار برای شبکه فاضلاب شهری آبادان نیاز است