مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-09اقتصادي

صادرات آرد گندم 100میلیون دلار درآمدارزی برای زنجان به همراه دارد


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه صادرات آرد ارزش افزوده خوبی برای استان ایجاد می کند، گفت: صادرات آرد گندم 100 میلیون دلار درآمد ارزی برای استان به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ایزدی ظهر چهارشنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه 6 کارخانه آردسازی دراستان زنجان وجود دارد، گفت: این کار خانه ها با ظرفیت 30 درصد کار می کنند و 70 درصد ظرفیت خالی است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان سیلوی کار خانه های آرد سازی به دو صورت مکانیزه و فلزی است و فعالیت شان بسیار خوب است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر صادرات گندم ممنوع است، گفت: ورود موقت و تبدیل گندم وارداتی به آرد در استان امکان پذیر است.

ایزدی تاکید کرد: ظرفیت صنایع آرد استان روزانه حدود دو هزار تن است و از محل واردات موقت گندم ظرفیت خالی صنایع آرد استان تامین و تبدیل به آرد صادراتی به کشورهای عراق و سوریه می شود.

وی با بیان اینکه صادرات آرد ارزش افزوده خوبی برای استان ایجاد می کند، افزود: صادرات آراد گندم 100 میلیون دلار درآمد ارزی برای استان به همراه دارد.

درادامه این جلسه، مدیر گل کمرک استان زنجان، تصریح کرد: کارخانه های آرد سازی دراستان که کارت بازرگانی دارند، می توانند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات آرد گندم 100میلیون دلار درآمدارزی برای زنجان به همراه دارد

صادرات آرد گندم 100میلیون دلار درآمدارزی برای زنجان به همراه دارد