مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-09سياسي

30 هزار نفر از مردم بوشهر در طرح حمایت از ایتام مشارکت دارند


مدیرکل کمیته امداد استان از مشارکت 30 هزار نفری مردم خیّر و نیک اندیش استان در طرح حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اکرام با موضوع پویش ایران همدل اظهار داشت: طرح پویش ایران همدل باهدف مشارکت کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر اجرایی می شود.

وی بابیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح های موفق این نهاد است گفت: تاکنون بیش از 30 هزار نفر از مردم خیّر و نیکوکار استان در طرح حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان مشارکت فعال دارند که حدود 3 هزار نفر از آنها کارمندان دستگاه های اجرایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسترهای الکترونیکی از طریق نرم افزار و سیستم بانکی برای پرداخت آسان تر کمک های نقدی حامیان به ایتام و فرزندان هم استانی فراهم است.

لطفی در خصوص پرداخت کمک های نقدی به حساب شخصی فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد گفت: کمک های نقدی حامیان از طریق نرم افزار و سیستم بانکی به طور مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت پرداخت و رسید آن برای حامی پیامک می شود و هیچ ارگانی و اشخاصی دخل و تصرفی در آن ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نفر از مردم بوشهر در طرح حمایت از ایتام مشارکت دارند

30 هزار نفر از مردم بوشهر در طرح حمایت از ایتام مشارکت دارند