مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-09سياسي

مجلس به پررنگ شدن نقش شوراها کمک کند/ لایحه درآمدهای پایدار با نظر شوراها اصلاح شود


رییس شورای اسلامی استان تهران گفت: با وجود اتفاقی که در موضوع مالیات بر ارزش افزده افتاده است اما می شود در لایحه درآمدهای پایدار با تدابیر و اصلاحاتی سمت وسوی لایحه را درست کرد.

- رییس شورای اسلامی استان تهران گفت: با وجود اتفاقی که در موضوع مالیات بر ارزش افزده افتاده است اما می شود در لایحه درآمدهای پایدار با تدابیر و اصلاحاتی سمت وسوی لایحه را درست کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام فخاری در نشست هیات رییسه شورای اسلامی استان تهران که با حضور مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ گزارشی از عملکرد شواری استان تهران ارائه کرد و گفت: در مصوبه اخیر که در مورد بحث مالیات بر ارزش افزوده بود، همه شوراها به ویژه شورای استان تهران نسبت به آن نقد داشتند و البته همه هم قائل به این هستند که توانایی های اداری مجموعه شوراها به لحاظ اینکه ساختار دبیرخانه ای مان بسیار محدود است ضعیف است و بودجه ی تعریف شده ای نداریم، به گفته وی، در این شرایط نقش آفرینی مان و بخش های مشاوره ای که باید شورا داشته باشد و بتواند ارتباط مستمر داشته باشد، ضعیف می شود.

گرچه شهرداری ها و شهرداری تهران مشاور پارلمانی دارند اما شوراها به عنوان نهاد مهمی که باید با قوه مقننه در ارتباط باشند، این ساختار را ندارد و این امکان را به لحاظ کمبود منابع و کمبود س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به پررنگ شدن نقش شوراها کمک کند/ لایحه درآمدهای پایدار با نظر شوراها اصلاح شود

مجلس به پررنگ شدن نقش شوراها کمک کند/ لایحه درآمدهای پایدار با نظر شوراها اصلاح شود