مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-09اقتصادي

مردم هنوز دیواره اروندرا ندیده اند/3 میلیون نخل در آبادان سوخت


به آبادان و خرمشهر توجه نشده است و مردم هنوز دیواره های رودخانه اروند را ندیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید زین العابدین موسوی ظهر امروز در نشست با رییس سازمان بازرسی کل کشور با موضوع مشکلات آب و فاضلاب، اظهار کرد: آبادان قبل از جنگ از نظر مبلمان شهری، عمران و سازندگی وضعیت بسیار مطلوبی داشت ولی در حال حاضر فاضلاب آبادان سه هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه آبادان و خرمشهر زخم خورده جنگ هستند و مسئولان هیچ گاه نتوانستند شهر را به وضعیت موردنظر مردم برسانند، افزود :110 کیلومتر مرز رودخانه ای با کشور عراق داریم ولی اصلاً ارتباطات تجاری و مسائل اقتصادی ندارد؛ یک دژ داریم که مردم هنوز نتوانسته اند دیواره اروند رود را تماشا کنند و با وجود این دژ نمی توانند شاهد جاده ساحلی بین المللی باشند، آن هم جاده ای که رونق را به شهر می آورد و حتی اشتغال زایی هم به دنبال دارد.

فرماندار آبادان با اشاره به اینکه چه کسی می آید سه میلیون نخل سوخته بعد از جنگ را تعیین تکلیف کند؟ تأکید کرد: به آبادان و خرمشهر توجه نشده است و انتظار می رود که به صورت کلی و سرمایه ای مشکلات آبادان و خرمشهر بررسی شوند.

موسوی با بیان اینکه مشکلات موجود ناشی از آثار جنگ هستند و توجهی که باید می شد ولی انجام نشده است، اظهار کرد: روزانه 130 هزار مترمکعب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هنوز دیواره اروندرا ندیده اند/3 میلیون نخل در آبادان سوخت

مردم هنوز دیواره اروندرا ندیده اند/3 میلیون نخل در آبادان سوخت