مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-09ورزشي

مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویی برگزار شد/ میزبانی از 24 استان کشور


دانشگاه علم فن آوری شمس با برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو و میزبانی از 393 ورزشکار از 24 استان و همچنین یک شطرنج باز از کوبا توانست رکورد تازه ای ثبت کند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- سید حسین زینالی؛ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه علم و فن آوری شمس با همکاری هیأت شطرنج آذربایجان شرقی میزبان مسابقه شطرنج آنلاین دانشجویی کشور بود.

این مسابقه با حضور 393 شرکت کننده از 24 استان داخل کشور و یک شرکت کننده از قاره آمریکا 16 آذرماه برگزار گردیده و با توجه به لزوم آنالیز بازی ها توسط کادر اجرایی برگزاری مسابقات، 48 تا 72 ساعت پس از بازی ها نتایج مسابقات اعلام شد.

مدیر مالی دانشگاه علم و فن آوری شمس با بیان توضیحاتی به بیان کم و کیف مسابقات پرداخته و عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با توجه به موضوع کرونا تصمیم بر این شد تا میزبانی مسابقات آنلاین شطرنج را بر عهده گیریم، که البته باید عنوان کنم برگزاری مسابقات آنلاین دانشجویی تاکید مدیریت تربیت بدنی وزارت علوم نیز بود.

سینا قاسم زاده با اشاره به هماهنگی با هیأت شطرنج استان که کمک شایانی درجهت برگزاری این مسابقات داشته، ادامه داد: توانستیم میزبان 24 استان و نزدیک به 80 شهرستان از سطح کشور باشیم و 393 شطرنج باز شرکت کننده داشتیم که در بین اینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویی برگزار شد/ میزبانی از 24 استان کشور

مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویی برگزار شد/ میزبانی از 24 استان کشور