مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-09سياسي

آمادگی 500 تیم برای اجرای طرح «شهید سلیمانی» در استان بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مرادعلی فولادوند عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به  نقش مهم بسیج جامعه پزشکی در مقابله با بیماری خبر داد و بیان کرد: در این راستا 500 تیم برای قطع زنجیره ویروس کرونا در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد 170 تیم مراقبتی، 146 تیم حمایتی و 184 تیم نظارتی در شهرستان ها تشکیل و عملیات اجرایی طرح شهید سلیمانی آغاز شده است.

فولادوند، طول مدت اجرای این طرح را در مرحله نخست چهار ماه دانست و افزود: هدف اختصاصی اجرای طرح شهید سلیمانی قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل بهداشتی، رهگیری و رصد فعال حداقل به میزان 80 درصد در یک ماه و 90 درصد در سه ماه است.

وی کاهش بستری حداقل به میزان 30 درصد در یک ماه و 50 درصد در سه ماه را از دیگر اهداف طرح شهید سلیمانی دانست و خاطر نشان کرد: پوشش حمایتی از گروه های در معرض خطر به میزان 50 درصد در یک ماه و 90 درصد در سه ماه است.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه طرح  شهید سلیمانی وارد مرحله اجرایی شده است گفت: در هر شهرستان کمیته های چهار گانه حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت تشکیل شده است.

وی از بلوک بندی محلات برای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرها و روستاها خبر داد و تصریح کرد:  پس از بلوک بندی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 500 تیم برای اجرای طرح «شهید سلیمانی» در استان بوشهر

آمادگی 500 تیم برای اجرای طرح «شهید سلیمانی» در استان بوشهر