مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-09حوادث

دستگیری 18 عضو یک شرکت هرمی در تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 18 عضو یک شرکت هرمی در تهران خبر داد و گفت: از مال باختگان بیش از 20 میلیارد ریال کلاهبرداری شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ جلیل موقوفه ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر رفت و آمد مشکوک چندین جوان به داخل یک منزل مسکونی در منطقه رودکی بررسی موضوع و شناسایی هویت این افراد در دستور کار مأموران کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.

او بیان کرد: بررسی های اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی های قضایی منزل مسکونی تحت مراقبت قرار گرفت و مشخص شد تعدادی جوان با اجاره منزل در قالب اعضای یک باند شرکت هرمی در حال فعالیت هستند.

رییس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستگیری متهمان اخذ و تیم اعزامی از مأموران کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی، 18 عضو شرکت های هرمی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی، جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی، دو دستگاه رایانه و دو دستگاه لپ تاپ کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری 209 در بازجویی مأموران اعتراف کردند، ساکن شهرهای استان های غربی کشور هستند که برای اشتغال و کسب درآمد به تهران مسافرت و اندک اندوخته خود را که از خانواده هایشان دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 18 عضو یک شرکت هرمی در تهران

دستگیری 18 عضو یک شرکت هرمی در تهران