موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:102020-12-09اجتماعي

کرمان سومین استان سیل خیز کشور است


مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان سومین استان سیل خیز کشور محسوب می شود، تصریح کرد: باران با همین میانگین نعمت بزرگی و انجام فعالیت های آبخیزداری از اهمیت زیادی برخوردار است که برای جلوگیری از سیل و تغذیه سفره های زیرزمینی کمک می کند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان سومین استان سیل خیز کشور محسوب می شود، تصریح کرد: باران با همین میانگین نعمت بزرگی و انجام فعالیت های آبخیزداری از اهمیت زیادی برخوردار است که برای جلوگیری از سیل و تغذیه سفره های زیرزمینی کمک می کند.

مهدی رجبی زاده امشب 19 آذرماه در دیدار استاندار کرمان با رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور با اشاره به اینکه در استان کرمان به دلیل کم بارشی، طبیعت شکننده ای داریم، اظهار کرد: کرمان یکی از استان های در معرض بیابانی شدن است و در راستای بیابان زدایی فعالیت های گسترده ای انجام شده و در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات، 10 درصد از جنگل های ایران را در استان کرمان داریم، افزود: بیابان زدایی یکی از سیاست هایی است که در استان به شدت دنبال می شود.

رجبی زاده با اشاره به اینکه کرمان سومین استان سیل خیز کشور محسوب می شود، تصریح کرد: باران با همین میانگین نعمت بزرگی و انجام فعالیت های آبخیزداری از اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان سومین استان سیل خیز کشور است

کرمان سومین استان سیل خیز کشور است