مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:352020-12-09سياسي

حنان عشراوی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین دلایل استعفایش را توضیح داد


حنان عشراوی اعلام کرد، استعفای خود را تقدیم محمود عباس کرده و هیچ پست و امتیازی را در خواست نکرده است و تنها هدفش خدمت به ملت، سرزمین و پرونده فلسطین است.

- "حنان عشراوی" عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین دلایل استعفایش را توضیح داد حنان عشراوی اعلام کرد، استعفای خود را تقدیم محمود عباس کرده و هیچ پست و امتیازی را در خواست نکرده است و تنها هدفش خدمت به ملت، سرزمین و پرونده فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز، حنان عشراوی، عضو مستعفی کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) گفت: در ابتدا دوست دارم نهایت تشکر خود را از تمام کسانی که همبستگی و توجه به مساله استعفای من داشتند، اعلام کنم.

او اضافه کرد: استعفای خود را از کمیته اجرایی در تاریخ 24/11/2020، اراده کردم زمانی که با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ملاقات کردم و ما دیداری دوستانه و صریحی داشتیم و من استعفای خود را به طور شفاهی تقدیم کردم و بعد از آن در تاریخ 26/11/2020 کتبا استعفای خود را تقدیم کردم.

سپس توافق شد این مساله اواخر سال جاری میلادی اجرایی شود و فرصتی به گام های رسمی مطلوب با هماهنگی کامل با رییس تشکیلات داده شود.

وی افزود: در این دیدار متعهد شدم استعفای خود را اعلام یا بررسی نکنم تا تدابیر آن به صورت توافقی نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حنان عشراوی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین دلایل استعفایش را توضیح داد

حنان عشراوی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین دلایل استعفایش را توضیح داد