مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-09فرهنگي

فرآیند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تسریع می شود


با کمک منابع استانی و منابع ملی در راستای اتمام نقشه برداری و مستند سازی جهت تسریع در فرایند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تلاش خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی حق شناس عصر چهارشنبه در دیدار طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: بیش از 800 اثر تاریخی ثبت شده در استان گلستان وجود دارد.

وی افزود: سه اثر تاریخی استان به ثبت جهانی رسید و فرآیند ثبت دیوار دفاعی گرگان به عنوان چهارمین اثر تاریخی منحصر به فرد استان هم در حال انجام است.

حق شناس ادامه داد: در استان گلستان آثار گرانقدر دیگری هم از جمله چند موزه، بافت های تاریخی و غیره نیز وجود دارد که فرایند ثبت آنها هم در دست بررسی است.

وی افزود: استان گلستان نه تنها در حوزه میراث فرهنگی بلکه در حوزه میراث طبیعی هم بسیار غنی است و اقدامات ارزشمندی در این حوزه صورت گرفته و در سال گذشته شاهد ثبت جنگل های هیرکانی بوده ایم.

استاندار گلستان در پایان خاطرنشان کرد: با کمک منابع استانی و منابع ملی در راستای اتمام نقشه برداری و مستند سازی جهت تسریع در فرایند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تلاش خواهیم کرد.

در این جلسه پیرامون اقدامات انجام شده در حوزه ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تسریع می شود

فرآیند ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان تسریع می شود