مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 18:202020-12-09بين الملل

بشار الجعفری: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اشغال جولان شریک هستند


معاون وزیر امور خارجه سوریه با بیان اینکه این کشور از شهروندان سوری در منطقه جولان اشغالی حمایت می کند، گفت که دمشق از اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار الجعفری معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت که این کشور در نامه های جداگانه ای به سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان از اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی شکایت کرده است.

الجعفری در گفت وگو با شبکه لبنان ی المیادین چهارشنبه شب گفت که سیاست های دولت آمریکا در قبال جولان اشغالی سوریه با سیاست های استعماری بریتانیا فرقی نمی کند.

او در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه گفت که ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت که متناسب با اقدامات اسراییل در جولان اشغالی است، اهمیت زیادی دارد.

بشار الجعفری گفت که بعد از اقدام دولت ترامپ در باره جولان اشغالی سوریه این اشغالگری، اشغالگری مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

اخیراً مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در اقدام غیرقانونی به جولان اشغالی سوریه سفر کرد و گفت که واشنگتن از تصمیم خود در باره این منطقه حمایت و بر حاکمیت تل آویو بر این منطقه تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار الجعفری: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اشغال جولان شریک هستند

بشار الجعفری: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اشغال جولان شریک هستند