مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-09سياسي

ساخت 95 مدرسه با 320 کلاس درس در شهرستان دلگان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در دو سال گذشته 95 مدرسه با 320 کلاس درس در شهرستان دلگان ساخته شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در دو سال گذشته 95 مدرسه با 320 کلاس درس در شهرستان دلگان ساخته شده است.

ماندانا زنگنه در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی روند پیشرفت اسناد توسعه پایدار و اجرای اقتصاد مقاومتی در 31 شهرستان کمتر توسعه یافته که با حضور سه عضو شورای معاونین وزارت کشور و معاونت توسعه منطقه ای وزارت کشور و معاونین هماهنگی امور اقتصادی، معاونین هماهنگی امور عمرانی و فرمانداران 31 شهرستان منتخب برگزار شد، به ارائه گزارشی از روند توسعه شهرستان دلگان پرداخت.

زنگنه اظهار داشت: شهرستان دلگان با تلاش و همت مسئولان محلی و ملی توانست به الگوی موفق از خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در کشور تبدیل شود .

وی گفت: برنامه توسعه پایدار از سال 98 اجرایی شده و در سخت ترین سال های اقتصادی کشور با کمترین تزریق منابع دولتی اتفاقات بزرگی در این 31 شهرستان با همدلی و همراهی مدیران استانی و حمایت مسئولین وزارتخانه در سطح ملی اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به برخی شاخص های شهرستان دلگان و اتفاقات میمونی که در قالب این برنامه رخ داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 95 مدرسه با 320 کلاس درس در شهرستان دلگان

ساخت 95 مدرسه با 320 کلاس درس در شهرستان دلگان