مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-10پزشكي

پیشنهاد محدودیت کرونایی در سمنان/ مسئولان بترسند ومردم جدی بگیرند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه دو پیشنهاد محدودیت کرونایی از سمنان به ستاد ملی کرونا ارائه شده است، گفت: این طرح در صورت تایید، - قابلیت اجرا در استان را خواهد داشت.

نوید دانایی در گفتگو با مواردی را استثنا اعلام می کند که در همه مصوبات تابع بوده و از آن تبعیت می کنیم.

وی بابیان اینکه افکار عمومی را باید به این سمت برد که ترس را از بین ببریم، افزود: باید مسئولان را از بیماری ترساند ولی گاهی اوقات مردم را زیاد ترساندیم و خودمان اصلاً نترسیدم که این کار را خراب کرد زیرا ترس باعث آسیب به سیستم ایمنی می شود.

ساخت بیمارستان دوم در گرمسار و دامغان نیازمند مشارکت خیران رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار مبنی بر کافی نبودن تنها بیمارستان ولایت دامغان، ابراز داشت: این بیمارستان درگذشته ساخته شد و ازنظر ظرفیت و غیره مورد تأیید شرایط کنونی نیست شهرستان نیاز درمانی دارد که با ساخت بیمارستان دوم و تغییر کاربری آن در دامغان موافق هستیم اگر ظرفیت خیران و سرمایه گذار باشد دانشگاه نیز پای کار خواهد بود که در این راستا مجوز توسعه تخت بیمارستانی گرفته شد.

دانایی در پاسخ به نیاز گرمسار به ساخت بیمارستان دوم، تصریح کرد: بیمارستان دوم گرمسار نیز شرایط مانند دامغان است ازلحاظ ظرفیت و تخت مشابه هم هستند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد محدودیت کرونایی در سمنان/ مسئولان بترسند ومردم جدی بگیرند

پیشنهاد محدودیت کرونایی در سمنان/ مسئولان بترسند ومردم جدی بگیرند