مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-10سياسي

از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان چه خبر؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور از هفته چهارم آبان ماه در کلیه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد اظهار کرد: - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور از هفته چهارم آبان ماه در کلیه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد اظهار کرد: هدف کلی این طرح، مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی است.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، کمیته های پیش بینی شده در سطح استان تشکیل شده و تیم های اجرایی زیر نظر کمیته ها کار خود را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه این تیم ها شامل سه دسته تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی هستند ادامه داد: تا تاریخ 18 آذرماه بیش از 212 تیم مراقبتی و بیش از 87 تیم نظارتی تشکیل شده و آغاز به کار کرده اند.

احمدی طباطبایی گفت: تعداد زیادی از افراد بسیجی و داوطلبین مردمی در قالب تیم های مراقبتی و داوطلبین هلال احمر در قالب تیم های نظارتی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان چه خبر؟

از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان چه خبر؟