مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-10سياسي

نمایندگان مجلس از اطرافیان و اعضای دفتر خود مراقبت کنند


کار نمایندگی مردم کار خطیری است و با توجه به اینکه اختیارات گسترده ای در ید نماینده است می تواند باعث جمع شدن برخی افراد فرصت طلب در اطراف او باشد.

- قزوین - یک فعال سیاسی تأکید کرد:کار نمایندگی مردم کار خطیری است و با توجه به اینکه اختیارات گسترده ای در ید نماینده است می تواند باعث جمع شدن برخی افراد فرصت طلب در اطراف او باشد.

محمدحسین شفیعی ها در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد نمایندگان استان در مجلس یازدهم اظهار کرد: نمایندگان مردم در شرایطی راهی مجلس شدند که شرایط سخت کشور و بی تدبیری دولت انتظارات را از آنها بالا برده بود.

وی افزود: از سویی با توجه به اینکه دو نماینده از 4 نماینده قزوین در این مسیر جوان بودند و تازه راهی مجلس شده بودند، بیشتر تمرکز و نگاه ها بر روی آنها معطوف شد.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین اضافه کرد: آنچه تا به امروز از این دو نماینده دیدیم حضور خوب و مؤثر در عرصه های تصمیم گیری استان ومجلس بوده و این امر قابل قبول و قابل تقدیر است.

وی افزود: از دیگر نکات بارز این دو نماینده ارتباط خوب با مردم و فعالیت مناسب در استان است و شاهد حضور مؤثر در مناطق مختلف و همراهی با مردم هستیم و باید بپذیریم این دوران کوتاه با موفقیت همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس از اطرافیان و اعضای دفتر خود مراقبت کنند

نمایندگان مجلس از اطرافیان و اعضای دفتر خود مراقبت کنند