مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-10سياسي

نیروی انتظامی در صحنه های جهاد با جان و مال حضور دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کمک های مومنانه مرحله به مرحله ادامه دارد و با این اقدامات می بینیم نیروی انتظامی هم با جهاد با جان خود در امنیت مردم و کشور تا مرز شهادت پیش می رود و همواره شهدایی در ناجا داریم و جهاد با مال هم به وسیله این افراد انجام می شود.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کمک های مومنانه مرحله به مرحله ادامه دارد و با این اقدامات می بینیم نیروی انتظامی هم با جهاد با جان خود در امنیت مردم و کشور تا مرز شهادت پیش می رود و همواره شهدایی در ناجا داریم و جهاد با مال هم به وسیله این افراد انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 20 آذرماه در مراسم آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: عزیزان نیروی انتظامی تاکنون 10 هزار بسته معیشتی و کمک های تحصیلی را در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده اند که از آنها تقدیر می کنیم و امیدواریم ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود.

وی افزود: کمک های مومنانه مرحله به مرحله ادامه دارد و با این اقدامات می بینیم نیروی انتظامی هم با جهاد با جان خود در امنیت مردم و کشور تا مرز شهادت پیش می رود و همواره شهدایی در ناجا داریم و جهاد با مال هم به وسیله این افراد انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی در صحنه های جهاد با جان و مال حضور دارد

نیروی انتظامی در صحنه های جهاد با جان و مال حضور دارد