مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-10سياسي

توزیع 1300 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از توزیع 1300 بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش همدلی نیروی انتظامی خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از توزیع 1300 بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش همدلی نیروی انتظامی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز 20 آذرماه در چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری نیروهای انتظامی در سراسر کشور در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه حضور فعال داشتند و کار کریمانه همکاران انتظامی استان کرمان هم سرآمد بود.

وی با بیان اینکه امروز چهارمین مرحله کمک های همکاران ما که به درخواست خودشان به صورت ماهیانه از حقوقشان کسر و جمع آوری شده، در قالب 1300 بسته کمک معیشتی و تحصیلی توزیع می شود تصریح کرد: این کمک ها در بین افرادی که از کرونا آسیب دیده و کسانی که در مناطق محروم توسط همکاران ما شناسایی شده اند، توزیع خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: همچنین خانواده مجرمان دستگیر شده نیز در این مرحله از رزمایش همدلی مومنانه تحت پوشش قرار می گیرند.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 10 هزار بسته معیشتی توسط همکاران فرماندهی انتظامی استان کرمان توزیع شده که ارزش ریالی این بسته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1300 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی کرمان

توزیع 1300 بسته معیشتی توسط نیروی انتظامی کرمان