مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-10فرهنگي

از جنجال برای آثار تاریخی تا پرواز تاکسی هوایی


ارائه 4 پرونده میراثی به یونسکو، جنجال بلاگر تخریبگر، مزایده بناهای تاریخی، نقش تاکسی هوایی در گردشگری از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این هفته گرجستان اعلام کرد 5 مسیر گردشگری و فرهنگی جدید را با موضوعات متعدد به گردشگران کشور خود معرفی کرده است.

این مسیرهای گردشگری توسط رایزنی های فرهنگی ایران در گرجستان تهیه و ترجمه شده است.

در این هفته همچنین جلسه مزایده واگذاری مرمت، احیا و بهره برداری 26 بنای تاریخی و فرهنگی برگزار شد و با تصویب کمیسیون مزایده های صندوق مهلت شرکت در این مزایده ها تا روز شنبه 29 آذر تمدید شد.

در این دور از مزایده 59 مجموعه تاریخی و فرهنگی به ارزش تقریبی 2,080 میلیارد ریال به منظور مرمت احیا و بهره برداری به مزایده گذاشته شده بود که در نهایت 46 پاکت از سوی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در 26 بنای تاریخی به دبیرخانه صندوق تحویل شد.

در این هفته پس از اتفاقاتی که یک بلاگر تخریب گر در استان سیستان و بلوچستان به وجود آورد فضای مجازی نسبت به او و عکس هایی که از اسکلت ها و ساختن پازل و آثار تاریخی به جا مانده از آنجا گرفته بود واکنش منفی نشان دادند، پیرو این اتفاقات فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی اعلام کرد که این بلاگر دستگیر شده و با مرتکبان جرایم میراثی در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جنجال برای آثار تاریخی تا پرواز تاکسی هوایی

از جنجال برای آثار تاریخی تا پرواز تاکسی هوایی