مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-10سياسي

ضرورت ایجاد راه ارتباطی مناسب 18 روستا در منطقه شرق جاسک


معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری بر ضرورت ایجاد راه ارتباطی مناسب 18 روستا در منطقه شرق جاسک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امید صبح پنجشنبه به همراه کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران کل حوزه توسعه روستایی کشور از منطقه نوگین و گیشدان جاسک بازدید کردند.

در این بازدید، مشکلات مربوط به راه ارتباطی، حوزه بهداشت ودرمان، توسعه فضاهای آموزشی، ارتقاء ارتباطات سیار و توسعه اشتغال روستایی به عنوان مهمترین مطالبات مردم 18 روستای منطقه نوبند و گیشدان در شرق جاسک مورد بررسی و رصد قرار گرفت.

امید، در بازدید از این منطقه با اشاره به اینکه مشکلات مردم این منطقه باید زدوده شود، گفت: در حوزه معاونت توسعه روستایی تمامی تلاش را برای کاهش محرومیت ها و مشکلات این منطقه بکار خواهیم بست.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با اشاره به مشکل راه ارتباطی به عنوان یکی از مشکلات اساسی 18 روستای منطقه شرق جاسک، عنوان کرد: برای تصمیم گیری در خصوص مسئله راه نمی توان پشت تریبون برای آن تصمییم گرفت اما راه ارتباطی یک مسئله مهم و استراتژیک برای توسعه این منطقه است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد راه ارتباطی مناسب 18 روستا در منطقه شرق جاسک

ضرورت ایجاد راه ارتباطی مناسب 18 روستا در منطقه شرق جاسک