مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-10بين الملل

عقب ماندگی دولت؛ این بار در واردات واکسن کرونا!


چرا باید این فکر در مردم ایجاد شود که دولت نمی خواهد واکسن بیاورد یا توانایی ندارد؟ اخبار متفاوت به مردم داده شد و مردم امید ندارند با توجه به شرایط پاندمی کووید در دنیا، - و عقب ماندن از کشورهای همسایه در این پروسه پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

مردم گول نخورند! بعد از انتشار آگهی تبلیغاتی سفر به ترکیه و امارات با چاشنی واکسن کرونا(!) مسئولان وزارت بهداشت به آن واکنش نشان دادند.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه تبلیغاتی نظیر تور ترکیه و امارات ویژه تزریق واکسن کرونا جعلی است، گفت: چنین تورهایی وجود ندارد و طبق معمول، سوءاستفاده شیادان از نیاز مردم است.

مردم هیچ گونه وجهی تحت هیچ عنوانی برای واکسن کرونا، پیش خرید واکسن کرونا یا تور واکسن کرونا به هیچ فردی پرداخت نکنند که علائم اولیه کلاهبرداری های اینترنتی و.

آشکار شده است.

  بی اعتمادی، عدم نظارت و نیاز عمومی با این اوصاف اما آن چیزی که وجود دارد، واقعیت وجود چنین آگهی و تبلیغی است که نمی توان به سادگی از آن عبور کرد و حتما همین مساله از چند منظر قابل تحلیل و بررسی است.

مساله اول شاید پیوند چنین تبلیغی با مطالبه عمومی برای تزریق واکسن کرونا و ناامیدی آنها از تولید و توزیع واکسن در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی دولت؛ این بار در واردات واکسن کرونا!

عقب ماندگی دولت؛ این بار در واردات واکسن کرونا!