مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-10ورزشي

نخستین پیروزی هندبالیست های نفت و گاز گچساران در لیگ برتر


هندبالیست های مردان نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور، ستارگان دشتستان را مغلوب خود کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور به میزبانی شهر شیراز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهر صدرا با شرکت 12 تیم آغاز شد.

 در این دوره از مسابقات تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف حریف خود تیم ستارگان دشتستان رفت و در این دوره از مسابقات با کسب نتیجه ت24 بر 21  بر ستارگان دشتستان بوشهر غلبه کرد.

گفتنی است تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران  در مرحله رفت این  مسابقات نتوانسته بود نتایجی را کسب کند اما این تیم ناگزیر به حضور در دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران است و اولین پیروزی را در دوره برگشت این مسابقات را ازآن خود کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  امسال تیم های صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیروزی هندبالیست های نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

نخستین پیروزی هندبالیست های نفت و گاز گچساران در لیگ برتر