مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-10سياسي

باز تعریف معلولیت با مدیریت افکار عمومی میسر است


مدیرعامل جامعه معلولین استان هرمزگان با اشاره به رابطه بی بدیل نگرش و انگیزش در معلولین گفت: نگرش از نظر جامعه شناسان مجموعه ای از سنت ها، باورها، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل جامعه معلولین استان هرمزگان با اشاره به رابطه بی بدیل نگرش و انگیزش در معلولین گفت: نگرش از نظر جامعه شناسان مجموعه ای از سنت ها، باورها، اعتقادات و عوامل خانوادگی است.

محمد حسن استاد صبح امروز(20 آذرماه) در نشست تخصصی مجازی معلولیت، نگرش و انگیزش جامعه در بندرعباس، افزود: به عنوان فردی که 35 سال است معلولیت را با همه وجود خود حس کرده ام و در این زمینه کتاب ها را تورق کرده ام؛ همیشه در ذهنم این سوال مطرح بوده و هست که آیا نگرش جامعه در مورد معلولین را واقعا می توان محصول جمعی از باورها و سنت ها و اعتقادات خانوادگی دانست یا نه؟ وی ادامه داد: به اعتقاد من معلولیت مقوله ای است که خداوند در وجود عده ای به ودیعه نهاده است و همه ما باید بکوشیم در وهله اول این دیدگاه را باور کنیم و سپس آن را در جامعه ترویج دهیم و حمایت از این ودیعه را فرهنگ سازی کنیم.

استاد گفت: خوشبختانه در دهه های گذشته شاهد افزایش سطح کیفی و کمی حضور افراد معلول در جامعه بوده ایم و آرام آرام جامعه به سمت پذیرش این افراد و محدودیت هایشان بخصوص در رفت و آمد سوق داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز تعریف معلولیت با مدیریت افکار عمومی میسر است

باز تعریف معلولیت با مدیریت افکار عمومی میسر است