مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-10دانش

معرفی دانشگاه لوییجی وان ویتلی


دانشگاه کامپانیا لوییجی وان ویتلی ( ایتالیایی Universita degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli ) که در استان کامپانیا و شهر ناپل واقع شده، در سال 1991 تاسیس شده است و اولین سال تحصیلی آن در سال 1992 شروع به کار کرد .

- دانشگاه کامپانیا لوییجی وان ویتلی ( ایتالیایی Universita degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli ) که در استان کامپانیا و شهر ناپل واقع شده، در سال 1991 تاسیس شده است و اولین سال تحصیلی آن در سال 1992 شروع به کار کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام یگانه سفیران دانش، دانشگاه کامپانیا لوییجی وان ویتلی جزو دانشگاه های دولتی کشور ایتالیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان کشورمان علی الخصوص برای رشته پزشکی برای تحصیل در ایتالیا به این شهر ساحلی زیبا سفر می کنند.

این دانشگاه قبلا با نام دانشگاه دوم ناپل شناخته می شد که بعدها به نام لوییجی وان ویتلی (مهندس و معمار برجسته و مشهور ایتالیایی، لوییجی وان ویتلی که برجسته ترین معمار قرن هفدهم کشور ایتالیا بود) تغییر یافت.

رشته های تحصیلی دانشگاه کامپانیا لوییجی وان ویتلی غیر از منطقه ناپل در پردیس های دانشگاهی آورسا (aversa)، پردیس کسرتا (caserta)، پردیس سانتا ماریا کاپوا وه تره (santa maria capua vetere) و پردیس کاپوا (capua) نیز ارائه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دانشگاه لوییجی وان ویتلی

معرفی دانشگاه لوییجی وان ویتلی