مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-10سياسي

سردار حسینی: برنامه ها متناسب با جایگاه شهید سلیمامی و فخری زاده باشد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جایگاه شهدایی مانند شهید سلیمانی و فخری زاده در میان مردم بسیار بالاتر از آن چیزی است که با برنامه های ضعیف به نمایش گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله نهم دی، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در روز میلاد پیامبر به عنوان خاتم الانبیا حتی میدان های شهر یک چراغانی ساده نداشتند که این در شان مردم انقلابی این استان نیست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: متاسفانه شهرداری سنندج در بحث زیباسازی فضای شهری در مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه در جشن ها ضعیف عمل می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری برنامه های پرمحتوا در خصوص روز نهم دی و به ویژه سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: نباید از اهمیت این روزها به راحتی بگذریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: جایگاه شهدایی مانند شهید سلیمانی و فخری زاده در میان مردم بسیار بالاتر از آن چیزی است که با برنامه های ضعیف به نمایش گذاشته شود.

سردار حسینی یادآور شد: در اجرای برنامه های ملی و مذهبی نباید تنها به فضای مجازی بسنده کرد و فضای حقیقی نیز می تواند میزبان برنامه های متنوعی باشد البته باید تمام دستورالعمل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسینی: برنامه ها متناسب با جایگاه شهید سلیمامی و فخری زاده باشد

سردار حسینی: برنامه ها متناسب با جایگاه شهید سلیمامی و فخری زاده باشد