مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-10ورزشي

27 آذر جدال رعد قم با صبای زنجان در لیگ برتر بدمینتون


تیم مردان رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خود از نیم فصل نخست لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور به مصاف تیم ذوب روی صبای زنجان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از مهر ماه و همزمان با شیوع دوباره ویروس کرونا بازی های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور با تصمیم فدراسیون این رشته نیمه تمام ماند و در حالی که می توانست تمام مسابقات این فصل در این مدت برگزار شود اما کرونا اجازه این کار را نداد.

سرانجام فدراسیون بدمینتون پس از حدود دو ماه تعویق رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور سرانجام برنامه دیدارهای هفته پنجم و پایانی نیم فصل را اعلام کرد و بدین ترتیب 6 تیم حاضر در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر از روز پنجشنبه 27 آذر ماه بازی های این فصل را پیگیری می کنند.

این در حالی است که امسال تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، رعد پدافند هوایی قم، شهرداری شهر بابک، دانشگاه یزد، خاتم اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند و تیم رعد پدافند هوایی قم با هدایت یکی از چهره های شاخص سابق این رشته یعنی محمد رضا مطیع به عنوان سرمربی به مصاف رقبا می رود.

نماینده بدمینتون استان قم که امسال مهره های مطرحی را جذب کرده و از همان شروع رقابت ها یک تیم آماده نشان داده، با کسب برتری در هر چهار مسابقه قبلی خود مقابل رقبا اکنون بدون شکست و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 آذر جدال رعد قم با صبای زنجان در لیگ برتر بدمینتون

27 آذر جدال رعد قم با صبای زنجان در لیگ برتر بدمینتون