مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-10سياسي

ایزدخواه: پیگیر حل مشکل استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پخش زنده اینستاگرامی با محوریت بیان مشکلات 6 سال اخیر دانش آموختگان صنعت نفت و احیای این دانشگاه گفت: - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مطالبات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در زمینه استخدام آنان در شرکت های تابعه وزارتخانه کاملا به جا بوده و تلاش می کنیم به صورت مضاعف این موضوع را در مجلس پیگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پخش زنده اینستاگرامی با محوریت بیان مشکلات 6 سال اخیر دانش آموختگان صنعت نفت و احیای این دانشگاه گفت: در جریان مشکلات فارغ التحصیلان این دانشگاه به علت جلوگیری از استخدام آنان از سوی وزارت علوم هستیم و پیگیر حل آن شدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه پیگیری هایی که برای حل این مشکل انجام دادیم، اقدام به امضای طرح سوال از بیژن زنگنه، وزیر نفت کردیم و همچنان پیگیر این موضوع خواهیم بود.

ایزدخواه ادامه داد: البته دانشجویان برای رسیدگی به این مسئله می توانند از ظرفیت کمیسیون اصل 90 هم استفاده کنند و برای اینکار لازم است تعدادی از دانشجویان یا تشکل های دانشگاه صنعت نفت اقدام به تهیه شکایت نامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: پیگیر حل مشکل استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستیم

ایزدخواه: پیگیر حل مشکل استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستیم