مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-10اجتماعي

بانوان جهادگر گچسارانی در آخرین ایستگاه کرونا/ تصاویر


بانوان طلبه و جهادگر گچسارانی با تمام توان و قدرت خود به میدان آمدند تا فوتی های کرونایی را غسل و کفن کرده و بانوان لباس آخرت را به آنان بپوشانند و به دیار ابدی بدرقه شان کنند.

- خبرگزاری فارس، گچساران، سمیرا نصاری _ قریب بر یک سال است که  ویروس کرونا این مهمان ناخوانده ای در کشور و به تبع در استان و شهرستان حضور دارد و آن گونه که به نظر می رسد  به این زود ها عزم رفتن ندارد.

با شیوع این ویروس منحوس که نه تنها بر جان انسان ها رخنه کرده بلکه تمامی زندگی بشری  و اقتصاد را تحت تاثیر خود قرار داده است به گونه ای که آسیب ها بی مثال است  و آنچه که امروز نمایان  است  این آسیب ها  و خسارت ها همچنان ادامه دارد.

در این روزهای کرونا همگان شاهد هستیم که برای ریشه کنی این بیماری تمامی مسوولان، ارگان ها، نهادها و به خصوص گروه های جهادی ، طلاب، بسیجیان  و روحانیون و همه و همه پای کار آمدند تا بتوانند بر این بیماری غلبه کنند چنانچه که امروز هم مشاهده می شود این همکاری از سوی گروه های جهادی و نیروهای بسیجی آقایان و خانم ها تشدید یافته و همچنان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد.

امروز روی سخنمان با  افرادی است که بدون هیچ ادعایی در  این سنگر قرار دارند  و می دانند که اگر به این بیماری مبتلا شوند چه برسر آنها خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان جهادگر گچسارانی در آخرین ایستگاه کرونا/ تصاویر

بانوان جهادگر گچسارانی در آخرین ایستگاه کرونا/ تصاویر