مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-10اجتماعي

پروژه های فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا مورد بررسی قرار گرفت


پروژه فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح پنج شنبه در سفر به شهرستان پیشوا که با حضور فرماندار پیشوا، مدیر کل دفتر فنی و مدیرکل شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان، ضمن بازدید از ایستگاه راه آهن، اجرای پروژه پل های روگذر قلعه سین و محمدآباد را از نزدیک بررسی کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پروژه ساختمان اداری، ایستگاه آتش نشانی و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا مورد بازدید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: پروژه ساختمان اداری شهرداری در زیر بنای 5 هزار مترمربع و در 5 طبقه در حال احداث است که در حال حاضر فاز یک، 95 درصد و فاز دو، 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: فاز یک ساختمان اداری شهرداری به مساحت 3500 مترمربع و در 3 طبقه در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود و فاز دو نیز شامل پارکینگ و نیم طبقه آخر در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد.

چراغعلی بیان داشت: با افتتاح فاز یک و با هدف افزایش و تمرکز سطح خدمات به ارباب رجوع، مجموعه های اداری شهرداری شامل مدیریت، معاونت ها و تمامی واحدهای اداری و فنی به این ساختمان منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا مورد بررسی قرار گرفت

پروژه های فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا مورد بررسی قرار گرفت