مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-10سياسي

هزینه های زیاد کرونا به کمبود بودجه دولت دامن زده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دانشجوی خوب تمام جنبه های زندگی اش را رشد و توسعه می دهد و دانشگاه محل آموزش اخلاق و مهارت آموزی است.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دانشجوی خوب تمام جنبه های زندگی اش را رشد و توسعه می دهد و دانشگاه محل آموزش اخلاق و مهارت آموزی است.

سید علیرضا مروجی در گفت وگوی مجازی با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: ارتباط مستقیم دانشجویان و مسئولان لازم است اما بعضی مواقع به علت حجم کار، این امکان میسر نیست و دانشجویان باید مسائل خود را از معاونت فرهنگی، دانشجویی به عنوان نماینده رییس دانشگاه در این حوزه پیگیری کنند.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح راد تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس شاخص های وزارت بهداشت در حوزه آموزش، موفق به کسب رتبه اول بین دانشگاه های همتراز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مروجی تاکید کرد: این موفقیت، افتخاری برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان است، ولی باید در آنچه که سرآمد هستیم ارتقا یابیم و سرلوحه و الگوی توسعه در فعالیت های دیگر نیز باشیم.

وی گفت: توسعه و گسترش خوابگاه دانشجویی یکی از دغدغه های مسئولان دانشگاه است و آغاز عملیات ساخت خوابگاه دکتر کیهان یکی از اقدامات دانشگاه در این راستا بوده و فرهنگ سازی فعالیت نیکوکاران س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های زیاد کرونا به کمبود بودجه دولت دامن زده است

هزینه های زیاد کرونا به کمبود بودجه دولت دامن زده است