مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-10سياسي

دعوت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از طراحان برای طراحی لباس کودک و نوجوان


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از طراحان کشور برای شرکت در فعالیت های مربوط به طراحی لباس کودک و نوجوان دعوت کرد.

- دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در اختتامیه استارتاپ تن پوش کودک با موضوع بحران کرونا ، با توجه به اهمیت طراحی لباس برای گروه سنی کودک و نوجوان از طراحان کشور برای فعالیت در این حوزه مهم دعوت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان دوره آموزشی تخصصی توسعه مشاغل خانگی در دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار شد.

  استارتاپ طراحی لباس کودک با عنوان تن پوش کودک محور این دوره آموزشی بود که پس از برگزاری پنج گروه برگزیده معرفی و به آنها جوایزی اهدا شد.

  سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور طی سخنانی با ابراز خرسندی از اینکه بخش دانشگاهی کشور نیز به صورت کاربردی در حال فعالیت در عرصه طراحی لباس کودک و نوجوان است، گفت: در گذشته دانشجویان بیشتر به صورت تئوری با مباحث طراحی لباس آشنا می شدند و هیچ تجربه ای را در دانشگاه برای کارآفرینی و فعالیت در بازار کار کسب نمی کردند.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه اکنون دانشجویان در حین تحصیل تئوری و کار عملی را در کنار هم آموزش می بینند و امیدواریم این روند موجب شود بعد از فارغ التحصیلی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از طراحان برای طراحی لباس کودک و نوجوان

دعوت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از طراحان برای طراحی لباس کودک و نوجوان