مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-10پزشكي

تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کووید 19 در رفسنجان


رییس بیماستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: با تلاش پرسنل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان نوزاد سالم از مادر مبتلا به کووید 19 متولد شد.

- ایسنا/کرمان رییس بیماستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: با تلاش پرسنل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان نوزاد سالم از مادر مبتلا به کووید 19 متولد شد.

دکتر علی موسوی صبح امروز 20 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش پرسنل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) از مادر مبتلا به کووید 19 نوزاد سالم متولد شد.

وی بیان کرد: بیمار مادر 38 ساله دارای سه فرزند که در ماه هشتم از بارداری چهارمش را به سر می برد که به علت تنگی نفس دوم آذر ماه به بیمارستان مراجعه و با تشخیص کووید 19 و پایین بودن اشباع اکسیژن خون و همچنین درگیری ریه ها به ویروس کرونا، با تشخیص پزشک اورژانس بستری شد.

موسوی ادامه داد: در سیر بستری به تدریج علائم تنفسی بیمار تشدید شد و حال عمومی رو به وخامت رفت بیمار به آی سی یو منتقل و به دستگاه ونتیلاتور تنفسی وصل شد.

رییس بیماستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان توضیح داد: برای نجات جان مادر و جنین با تشخیص پزشک های وی تصمیم به ختم بارداری گرفته و القای زایمان در آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کووید 19 در رفسنجان

تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کووید 19 در رفسنجان