مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-10اقتصادي

فعالیت 360 تیم پلیس راه سمنان در رزمایش زمستانی/ میزان تصادفات 30 درصد کاهش یافت


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در قالب اجرای طرح زمستانه، 360 تیم پلیس راه به محورهای مواصلاتی این استان اضافه می شود، گفت: در هشت ماه سال جاری میزان تصادفات این استان 30 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز رزمایش طرح ترافیکی ویژه زمستان 1399 در استان سمنان با بیان اینکه امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای مردم هر جامعه ای است، ادامه داد: ما تمام توان خود را در راستای تأمین امنیت مردم به کار گرفته ایم.

وی افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث تأمین امنیت مردم عزیز که از نیازهای اصلی و ضروری آنان است با افتخار تلاش کرده و گام برمی داریم.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: استان ما با توجه به آماری که دستگاه های متولی امر تأمین امنیت ارائه دادند، استانی امن و در تمام شاخص های انتظامی و امنیتی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

حسنی اضافه کرد: برای تمامی موضوعات امنیتی و انتظامی، رزمایش و اجرای طرح در دستور کار قرار می گیرد تا این موضوعات با حساسیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: امروز طرح زمستانی در جاده های استان با حضور عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و با همراهی سایر دستگاه های دخیل در امنیت جاده ها، در محورهای مواصلاتی استان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 360 تیم پلیس راه سمنان در رزمایش زمستانی/ میزان تصادفات 30 درصد کاهش یافت

فعالیت 360 تیم پلیس راه سمنان در رزمایش زمستانی/ میزان تصادفات 30 درصد کاهش یافت