مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-10اجتماعي

دانشگاه تهران: قطع تعدادی درخت در پردیس کشاورزی مربوط به امسال نیست


اخیراً تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از قطع تعدادی درخت در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج حکایت دارد.

شهرداری کرج معتقد است این موضوع در صورت تأیید منجر به تشدید مجازات متخلفان خواهد شد اما دانشگاه تهران اعلام کرده که این .

- ایسنا/البرز اخیراً تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از قطع تعدادی درخت در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج حکایت دارد.

شهرداری کرج معتقد است این موضوع در صورت تأیید منجر به تشدید مجازات متخلفان خواهد شد اما دانشگاه تهران اعلام کرده که این کار سال گذشته با دلیل موجه و با مجوز انجام شده است.

برای بررسی این موضوع با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج و همچنین پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت و گو کردیم.

صدور حکم دادستانی برای ورود به پردیس کشاورزی پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به ایسنا گفت: پردیس کشاورزی ادعا می کند که این درخت ها بر اثر وقوع طوفان سقوط کرده و با کسب مجوز از سوی سازمان جهاد کشاورزی درخت های سقوط کرده جمع آوری شده است.

بضاعتی پور افزود: طبق ماده 7 اصلاحیه قانون حفظ و گسترش فضای سبز هر گونه مجوز برای جابجایی و قطع درخت داخل و حتی در حریم شهری باید از شهرداری درخواست شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران: قطع تعدادی درخت در پردیس کشاورزی مربوط به امسال نیست

دانشگاه تهران: قطع تعدادی درخت در پردیس کشاورزی مربوط به امسال نیست