مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-10سياسي

فرماندار رباط کریم: روال قانونی سلب عضویت یک عضو شورای شهر رباط کریم طی شده است


ادله و مستتدات شورای اسلامی شهر در جابجایی شهردار قابل قبول هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی با قانون و ضوابط و مقررات قرار نگرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم ، روز گذشته در محل فرمانداری این شهرستان و در بین خبرنگاران، نسبت به تحولات اخیر در شهر رباط کریم واکنش نشان داد و اظهار کرد: آقایان و خانم های شورای اسلامی شهر در هنگام انتخاب شهردار و در طول مدیریت وی (پارسا) چرا نسبت به سکونت شهردار بی تفاوت بودند در حالی که مهندس پارسا ساکن شهر رباط کریم است و امروز به این بهانه قصد تغییر وی را دارند؟! وی گفت: 5 عضو شورای شهر بدون هیچ ملاحظه و مصلحت اندیشی و با یک بهانه واهی قصد جابجایی شهردار را دارند و این تصمیم شورای شهر با مخالفت شدید فرمانداری و مقامات استانداری مواجه شد چرا که این بهانه شائبه برانگیز است.

فرماندار شهرستان رباط کریم ادامه داد: توصیه ام به اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم این است که با اتحاد و ایجاد فضای همدلی و یک رنگی در کنار شهردار در فکر انجام کارهای عمرانی باشند و تمام هدف و انگیزه خود را در پیشرفت و توسعه رباط کریم معطوف کنند.

ملکشاهی در واکنش به شایعات صورت گرفته که استانداری موافق برکناری شهردار رباط کریم است، گفت: استانداری تهران از شهردار رباط کریم حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رباط کریم: روال قانونی سلب عضویت یک عضو شورای شهر رباط کریم طی شده است

فرماندار رباط کریم: روال قانونی سلب عضویت یک عضو شورای شهر رباط کریم طی شده است