مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-10اقتصادي

تعیین موعد شکست کرونا در وزارت گردشگری کشورمان!


یکسال پس از شیوع ویروس کرونا در چین و بعد سرایت آن به اقصی نقاط جهان و اعلام وضعیت دنیاگیری کووید 19، در شرایطی که کسی نمی داند پایان این بلا کی از راه خواهد رسید، - از جمله بازار هایی که سال نوی چینی رونق می دهد، بازار گردشگری است که بخشی از آن به گردشگری خارجی می رسد و از این رو تلاش برای جذب گردشگران از مقصد این کشور بزرگ در این ایام، بسیار معقول جلوه می کند.

تلاشی که وزارت گردشگری کشورمان با یک بخشنامه از خود نشان داده که در آن از برگزاری قریب الوقوع یک رویداد با عنوان قرن ها دوستی؛ سومین عید بهاره چینی ها در ایران خبر داده شده که قرار است در بازه 24 بهمن تا 9 اسفند به انجام برسد.

بر اساس این برنامه ریزی از ادارات استانی خواسته شده تا سلبریتی ها، چهره های مشهور استانی، وایمرها، بلاگر ها و.

در هر استان بسیج شوند تا فیلم ها و عکس هایی که این ادارات برای چینی ها تدارک می بینند و در صفحات طراحی شده به زبان چینی در وبسایت هایشان بارگزاری می کنند را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند یا فراتر از آن، در مسیر تهیه این تصاویر و ویدئو ها همکاری کنند تا جذب گردشگر چینی مقدور شود! سوای اینکه اینستاگرام در چین فیلتر است و مردم این کشور به آن دسترسی ندارند، یان برنامه ریزی از این رو عجیب به نظر می رسد که برای سفر چینی ها به کشورمان در دوران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین موعد شکست کرونا در وزارت گردشگری کشورمان!

تعیین موعد شکست کرونا در وزارت گردشگری کشورمان!