مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-10اقتصادي

هتل سپهر زنجان نقاهتگاه بیماران کرونایی شد


هتل سپهر زنجان، نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا شد.

- کامیار اسکندریون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اسامی هتل ها برای بررسی توسط جامعه هتل داران کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد و پس از بررسی نهایی، هتل سپهر به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کووید 19 معرفی شد.

رییس جامعه هتلداران زنجان افزود: کارشناسان دانشگاه علم پزشکی زنجان، ارزیابی تهویه اتاق ها، مساحت و دیگر شرایط مورد نظرشان را از این هتل انجام دادند که هتل سپهر زنجان با داشتن استانداردهای لازم در اختیار بیماران کرونا یی قرار می گیرد.

وی افزود: مدت زمان انعقاد قرار سه ماه است و هتل سپهر زنجان، مختص بیماران کرونایی می شود و گردشگران امکان اقامت در این هتل ها را نخواهند داشت.

اسکندریون درباره دریافت مبالغی از بیماران کرونایی که قرار است در هتل ها اقامت داشته باشند نیز گفت: طرف قرارداد هر هتل که قرار است تبدیل به نقاهتگاه بیماران کرونایی شود، وزارت بهداشت خواهد بود و به هیچ عنوان هزینه ای از سوی هتل از بیماران کرونایی دریافت نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز از کاهش اقامت در هتل های استان با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: سال قبل درصد اشغال و ظرفیت اقامت استان بالای 60 درصد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل سپهر زنجان نقاهتگاه بیماران کرونایی شد

هتل سپهر زنجان نقاهتگاه بیماران کرونایی شد