مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-10ورزشي

پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل حریف دشتستانی


تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر هندبال مقابل ستارگان دشتستان به پیروزی رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر هندبال مقابل ستارگان دشتستان به پیروزی رسید.

دور برگشت از مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران با دیدار تیم نقت و گاز گچساران برابر ستارگان دشتستان بوشهر آغاز شد.

در دیدار نزدیک و نفس گیر که در سالن پوریا ولی دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 24 بر 21 ستارگان دشتستان بوشهر را شکست داد.

اصغر نوروزی نژاد سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه با استفاده از نقاط ضعف دشتستان به پیروزی رسیدیم، افزود: بازیکنانم با استفاده از نقاط ضعف ستارگان دشتستان و تحلیل بازی های قبلی این تیم به برتری رسیدند.

وی درمورد بازی مقابل تیم ستارگان دشتستان اظهار کرد: تیم نفت و گاز از بازیکنان جوان و نوجوان تشکیل شده است که در دور رفت تمرین زیادی نداشتند اما برای این دور از مسابقات با آمادگی کامل به میدان آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران ضمن اشاره به شرایط مطلوب برگزاری مسابقات در این دوره از رقابت های در شهر شیراز، از میزبانی هیات هندبال استان فارس تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل حریف دشتستانی

پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل حریف دشتستانی