مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-10سياسي

بودجه 1400 به دنبال احیای مسیر ثبات و رشد اقتصاد ایران است


پیام بودجه 1400 احیای مسیر ثبات و رشد اقتصاد ایران است و ما با این تاکید می گوییم که می توانیم گسترش زیرساخت ها، - ایسنا/قم معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: پیام بودجه 1400 احیای مسیر ثبات و رشد اقتصاد ایران است و ما با این تاکید می گوییم که می توانیم گسترش زیرساخت ها، افزایش سرمایه اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر را در این بودجه دنبال کنیم.

محمد نهاوندیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم و پس از بازدید از چند واحد تولیدی فعال در استان، با تسلیت درگذشت آیت الله محمد یزدی وی را شخصیتی پرسابقه در نظام اسلامی دانست که خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی ارایه کرد.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور در مسیر رو به رشدی که در مقابل دارد، در سال جهش تولید در سطح ملی و استانی شاهد موفقیت در اجرای طرح های متنوع و گسترده ای بودیم که با وجود فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا، دستاوردی مهمی به شمار می آید.

وی با ذکر این مطلب که شاید هیچ کشوری در دنیا شاهد چنین جنگ و فشار اقتصادی نبوده است گفت:در همین میان شاهد شوک بی سابقه کرونا نیز شدیم که اقتصادهای بزرگ جهان را با چالش جدی و رتبه های منفی مواجه کرد، ولی با این وجود فعالیت های اقتصادی در کشور با تلاش فراوان دنبال شد و ما حتی در تابستان رشد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 به دنبال احیای مسیر ثبات و رشد اقتصاد ایران است

بودجه 1400 به دنبال احیای مسیر ثبات و رشد اقتصاد ایران است