مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-10سياسي

حضور مردم در حماسه 9 دی فتنه دشمنان را خنثی کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز حضور مردم و خلق حماسه 9 دی را خنثی کننده فتنه دشمنان در سال 88 خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی پنجشنبه در جلسه هماهنگی روز نهم دی ماه ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حجت الاسلام شیخ محمد یزدی اظهار کرد: این عالم بزرگوار از چهره های مجاهد انقلاب بود که سالیان سال قبل از انقلاب چندین بار تبعید شد و به زندان افتادند و بعد از انقلاب هم خدمات ارزشمندی در کارنامه این عالم ثبت شده است.

وی در خصوص حماسه نه دی افزود: امسال نه دی ویژه است و به عنوان دهه بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: حماسه نه دی امسال با مناسبت های مختلف و گوناگون تقویمی و تاریخی مقارن است و بر همین اساس به عنوان دهه نام گذاری شده و به دلیل همین مناسبت هاست که عنوان دهه از 9 دی به 19 دی اختصاص یافت.

این مسؤول با اشاره به اینکه حماسه نه دی به نام ایام بصیرت نام گذاری شده است بیان کرد: در طلیعه و مقدمه نه دی ماه، هشتم دی مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام روحی یزدی نه دی را روز حماسه ماندگار ملت و مردم در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز بصیرت و میثاق امت و ولایت است خواند و اذعان داشت: در دی ماه علاوه بر حماسه نه دی، 13 دی سالروز شهادت سردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در حماسه 9 دی فتنه دشمنان را خنثی کرد

حضور مردم در حماسه 9 دی فتنه دشمنان را خنثی کرد