مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-10بين الملل

حسان دیاب: اجازه نمی دهم جایگاه نخست وزیری لبنان را هدف قرار بدهند


دفتر نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در بیانیه ای به اتهامات یک بازپرس لبنانی پاسخ داد و خود را مبری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اقامه دعوی یک قاضی لبنان ی علیه تعدادی از مقامات و مسئولان این کشور در رابطه با انفجار بیروت، دفتر حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان بیانیه صادر کرد.

به نوشته العهد، دفتر حسان دیاب در این بیانیه کوتاه تأکید کرد: رییس دولت از پاکدستی خود و انجام به وظایفش در ارتباط با انفجار بیروت، مطمئن است و در این باره وجدانی آسوده دارد و از اینکه حملات به جای شخص، جایگاه نخست وزیری را هدف قرار داده، متعجب است و حسان دیاب اجازه نخواهد داد که جایگاه ریاست دولت از هیچ سمتی هدف قرار گیرد.

دفتر نخست وزیری لبنان در ادامه قاضی فادی صوان را به نقش قانون اساسی و عبور از پارلمان متهم کرد و گفت که پاسخ حسان دیاب به قاضی فادی صوان ابلاغ شده و دیاب فردی است که به قانون و قانون اساسی پایبند است.

رسانه های لبنانی امروز خبر دادند که قاضی فادی صوان  بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت علیه حسان دیاب رییس دولت پیشبرد امور، علی حسن خلیل وزیر دارایی سابق و غازی زعیتر   و یوسف فنیانوس وزرای سابق امور عام المنفعه در لبنان به اتهام اهمال کاری، کوتاهی و دخیل بودن در کشته و مجروح شدن صدها شخص اقامه دعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسان دیاب: اجازه نمی دهم جایگاه نخست وزیری لبنان را هدف قرار بدهند

حسان دیاب: اجازه نمی دهم جایگاه نخست وزیری لبنان را هدف قرار بدهند