مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-10بين الملل

پادشاه مغرب مدعی دفاع از آرمان های فلسطین شد


دیوان پادشاهی مغرب در پی اعلام توافق سازش این کشور با رژیم صهیونیستی گفت که پادشاه مغرب در تماس تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان بر دفاع از آرمان های فلسطین تاکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به دنبال اعلام توافق سازش کشور مغرب با رژیم صهیونیستی، پادشاه مغرب برای توجیه خیانت خود به مسئله فلسطین با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفت وگو کرد.

دفتر پادشاهی مغرب در بیانیه ای اعلام کرد: محمد السادس(محمد ششم) در تماس تلفنی با محمود عباس بر مواضع ثابت و متعادل مغرب در قبال مسئله فلسطین تاکید کرد و حمایت کشورش از راه حل مبتنی بر تشکیل دو کشور را برای مسئله فلسطین ابراز داشت، راه حلی که بر اساس آن دو کشور اسراییل و فلسطین در کنار یکدیگر با صلح و امنیت زندگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، در این بیانیه آمده است: پادشاه مغرب تاکید کرد که مذاکرات میان طرفین اسراییلی و فلسطینی، همچنان تنها راه دستیابی به راه حل نهایی و دائمی و جامع برای مناقشه میان دو طرف است.

رییس جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه در حساب کاربری اش در توییتر نوشته که مغرب برای عادی سازی روابط با اسراییل اعلام آمادگی کرده است.

دونالد ترامپ پنجشنبه شب نوشت: امروز یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مغرب مدعی دفاع از آرمان های فلسطین شد

پادشاه مغرب مدعی دفاع از آرمان های فلسطین شد