مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-10اقتصادي

عدم صدور مجوز مجتمع دامپروری سیرک/ بدقولی استاندار 100 میلیارد تومان خسارت زد


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان اصفهان و چهارمحال وبختیاری گفت: با قول های داده شد مبنی بر دریافت مجور در عرض یک هفته و آغاز فعالیت عمرانی بعد از یک ماه، - آیت الله مظفری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: بنیاد مستضعفان در چهارمحال وبختیاری پروژه هایی اعم از کارخانه حجاب، کارخانه شیر پاک، کارخانه شیر و گوشت زاگرس و مواد غذایی و آب میوه بهنوش را در جهت رفع محرومیت و اشتغال زایی انجام داده است که احداث مجتمع دامپروری در سیرک هفشجان نیز یکی از این پروژه ها می باشد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان منطقه اصفهان ادامه داد: کار این مجموعه از 15 شهریور سال جاری آغاز شد که در جلسه اولی که با حضور استاندار و معاونان برگزار شد قول داده شد در عرض یک هفته مجوزات صادر و یک ماه بعد فعالیت عملیاتی این مجتمع آغاز شود اما همچنان به دنبال دریافت مجوزات هستیم.

وی افزود: اعتبار اولیه این پروژه در 15 شهریورماه 350 میلیارد تومان برآورد شد اما با این تاخیرات به وجود آمده در تهیه مجوزات با 100 میلیارد تومان افزایش قیمت روبرو شده ایم و چهارماه فصل کار را نیز از دست داده ایم.

مظفری با بیان اینکه هر روز که مجوزات تحویل داده شود آماده آغاز فعالیت هستیم، بیان کرد: این فعالیت از تابستان آغاز شده و تا مرحله تجهیز کارگاه نیز پیش رفته ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم صدور مجوز مجتمع دامپروری سیرک/ بدقولی استاندار 100 میلیارد تومان خسارت زد

عدم صدور مجوز مجتمع دامپروری سیرک/ بدقولی استاندار 100 میلیارد تومان خسارت زد