مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-10سياسي

همایش فصلی روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد


سومین همایش فصلی روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین دوره همایش فصلی روحانیان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در این همایش، به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیان مبارز شیعه به رهبری امام (ره) و به دلیل توانایی در استفاده از عوامل انسانی و نیز عوامل الهی بالاترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند.

وی، افزود: روحانیت شیعه با بهره گیری از عنصر دین، روحیه انقلابی را در سراسر کشور گسترش دادند و با بسیج قشرهای گوناگون مردم و بهره گیری از امدادهای الهی، نظام طاغوتی و کهنسال شاهنشاهی را ساقط کردند.

فرماندهی انتظامی لرستان، هم چنین به نقش روحانیت در نیروی مسلح اشاره کرد و گفت: روحانیون عقیدتی سیاسی در ناجا با هدایت دینی و سیاسی و کاربردی کردن منویات مقام معظم رهبری ، توانستند در تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

سردار مهدیان نسب، ادامه داد: وجود روحانیون مجموعه عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی موجب نفی خشونت و بصیرت افزایی در بین کارکنان این نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فصلی روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد

همایش فصلی روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد