مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 23:352020-12-10اجتماعي

کاهش شکایات اولیا از شهریه مدارس غیردولتی/ریزش ثبت نام در مقطع پیش دبستانی


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره شکایات مربوط به شهریه مدارس غیردولتی، اظهار کرد: در مجموع روند شکایات در حیطه شهریه ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

- مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره شکایات مربوط به شهریه مدارس غیردولتی، اظهار کرد: در مجموع روند شکایات در حیطه شهریه ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

اگر هنوز هم اولیا شکایاتی دارند می توانند در سامانه سناد ثبت شکایت کنند؛ همکاران ما در استان و ستاد پیگیر هستند.

سعید صالح در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ثبت نام و شمار دانش آموزان مدارس غیردولتی در سطح کشور اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد، پایان آذرماه نهایی می شود.

وی افزود: اما بر مبنای آخرین گزارش ها، آمار ثبت نام سال جاری تقریبا همانند سال گذشته است و حدود یک تا دو درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

عمده ریزش ثبت نام ها در مقطع پیش دبستانی رخ داده است و با توجه به ماهیت این دوره که رسمی اما غیرالزامی است و نوآموزان سن پایینی دارند، کاهش ثبت نام ها طبیعی به نظر می رسد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کاهش ثبت نام ها باعث شده تا موسسان مراکز پیش دبستانی با مشکلات جدی در پرداخت هزینه های جاری روبه رو شوند، گفت: هزینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شکایات اولیا از شهریه مدارس غیردولتی/ریزش ثبت نام در مقطع پیش دبستانی

کاهش شکایات اولیا از شهریه مدارس غیردولتی/ریزش ثبت نام در مقطع پیش دبستانی