مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 03:052020-12-10بين الملل

شاه مغرب با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد


پس از اعلام برقراری روابط بین رباط و تل آویو، دیوان پادشاهی مغرب اعلام کرد که محمد ششم پادشاه این کشور در تماس تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان بر دفاع از آرمان های فلسطین تاکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دیوان پادشاهی مغرب در بیانیه ای اعلام کرد که محمد ششم پادشاه این کشور در تماس تلفنی با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر پایبندی به راه حل دو دولتی تاکید کرد.

دیوان پادشاهی مغرب اعلام کرد که محمد ششم در این گفتگوی تلفنی محمود عباس را در جریان تماس تلفنی روز پنج شنبه با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قرار داده است.

این بیانیه می افزاید: پادشاه مغرب تاکید کرد که مواضعش در حمایت از موضوع فلسطین ثابت است و تغییری نکرده و مذاکرات میان طرفین اسراییلی و فلسطینی، همچنان تنها راه دستیابی به راه حل نهایی، دائم و جامع برای نزاع میان دو طرف است.

این در حالی است که اقدام مغرب در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با واکنش مخالف گروه های فلسطینی مواجه شده و آن را خیانت به قدس و آرمان فلسطین برشمردند.

گفتنی است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: امروز یک پیشرفت تاریخی دیگر حاصل شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه مغرب با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد

شاه مغرب با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد