مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-11دانش

ورود 5300 دانشجوی جدید به دانشگاه های لرستان


در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان بیش از سه هزار دانشجو جدید الورود داشته همچنین دانشگاه لرستان نیز حدود دو هزار و 300 دانشجو جدید پذیرفته است.

- محمد یاراحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در میزان رشته ها و تعداد دانشجویان شاهد رشد بوده ایم، افزود: در حال حاضر تمامی کلاس های درسی به صورت مجازی برگزار می شوند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد بیان کرد: این دانشگاه برای برگزاری کلاس های درسی خود در فضای مجازی از سامانه بومی سیدا که در خود این دانشگاه ساخته شده استفاده کرده است.

یاراحمدی با اشاره به اینکه حدود 10 هزار دانشجو در این دانشگاه و مراکز تحت پوشش آن در سایر شهرستان های استان تحصیل می کنند، تصریح کرد: در ترم تحصیلی گذشته تمامی دانشگاه های آزاد لرستان توانستند 44 هزار کلاس مجازی  برگزار کنند که این کار نشان دهنده سربلندی این دانشگاه در حوزه آموزش مجازی است.

یاراحمدی با اشاره به اینکه در این دانشگاه 176 رشته تحصیلی تدریس می شود، تصریح کرد: از این تعداد 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 12 رشته نیز در مقطع دکترا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 5300 دانشجوی جدید به دانشگاه های لرستان

ورود 5300 دانشجوی جدید به دانشگاه های لرستان