مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-11اجتماعي

بسته تحول طرح خوانا در 52 مدرسه البرز اجرا می شود


بسته تحول طرح خوانا در 52 مدرسه استان به منظور تقویت مهارت های اساسی نوآموزان دوره پیش دبستانی و دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می شود.

- سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای بسته تحول طرح خوانا در مدارس استان البرز اظهار کرد: در سند تحول بنیادین برخی تغییرات محتوایی باید صورت گیرد و این تغییرات باید به شکل عملی در مدارس اجرا شود و این مهم نیازمند این است که یکسری بسته های کاربردی در سطح مدارس تعریف شود یعنی از طرح سند تحول از حالت نظری خارج شود و در مدارس شکل اجرایی به خود بگیرد.

وی عنوان کرد: این طرح به منظور تقویت مهارت های اساسی نوآموزان دوره پیش دبستانی و دانش آموزان دوره ابتدایی از جمله مهارت خواندن، نوشتن، سخن گفتن و گوش دادن است و این مهارت ها به صورت تلفیقی و در قالب بسته تقویت مهارت زندگی، مشارکت مدرسه محور، مهارت های زبانی و آداب زندگی اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی در استان ها اجرا می شود، عنوان کرد: 52 مدرسه در پایه های اول تا ششم انتخاب شد که 650 کلاس و 650 معلم را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای بسته تحول طرح خوانا، تعدادی از مدرسان را معاونت آموزش و پرورش وزارت به شکل غیر حضوری دوره ها را آموزش می دهد، تصریح کرد: با برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تحول طرح خوانا در 52 مدرسه البرز اجرا می شود

بسته تحول طرح خوانا در 52 مدرسه البرز اجرا می شود